Frequently Asked Questions

Hoe kan ik www.toverkast.nl bereiken voor vragen en/of klachten?
We zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 t/m 17:00 telefonisch en per email bereikbaar, op klantenservice@toverkast.nl.

Wanneer betaal ik geen bezorgkosten?
Bij bestellingen vanaf € 15,- betaal je geen verzendkosten (in Nederland). Voor bestellingen naar het buitenland neem contact op met de klantenservice.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als de bestelling nog niet verwerkt is, kun je contact opnemen met onze klantenservice en zij zullen je bestelling dan annuleren.

Als je bestelling al wel verwerkt is, dan heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heb je na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via klantenservice@toverkast.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Hoe kan ik betalen?
Je kan bij ons op verschillende manieren betalen:
1. iDeal;
2. Creditcard;
3. Bankoverschrijving.

Wat moet ik met mijn kortingscode doen?
Bij het overzicht van je order vind je een invulveld waar je je kortingscode kunt invullen. Heb je de juiste code ingevuld, dan rekent ons systeem direct de korting uit en verrekent dit met je orderbedrag.

Wanneer wordt mijn order geleverd?
We leveren de order nadat de bestelling afgerond en verwerkt is binnen 3 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan, bij het invullen van je contactgegevens, kan je een afwijkend adres invullen.

Wat als ik een klacht heb?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@toverkast.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Hoe kan ik mijn order terugsturen?
1. Vul de retourbon in;
2. Geef aan wat je wilt terugsturen en om hoeveel stuks het gaat;
3. Geef de reden van het terugsturen aan;
4. Geef aan hoe je je pakket terugstuurt.

Terugsturen geschiedt alleen op eigen kosten, de creditering ontvang je op dezelfde wijze zoals je betaald hebt.

Is www.toverkast.nl veilig?
Ja, we zijn aangesloten bij Webwinkelkeur en we maken gebruik van een SSL-verbinding, wat betekent dat al je persoonlijke gegevens versleuteld worden.

Hoe lang heb ik garantie?
Op onze producten heb je 6 maanden garantie.